Cos Cumparaturi 0,00 Lei

Nu aveti nici un produs in cos.

Andreea DRAGNE | Director General

Franciza de decoratiuni interioare - succes alaturi de KA International!

           Într-o economie mondială în care investiţiile imobiliare au creşteri de la an la an, decoraţiunile interioare au devenit o afacere cu o creştere solidă, graţie nivelului înalt de cultură şi al interesului din ce în ce mai evident al publicului pentru decoraţiunile interioare de calitate.

Acestea conduc la ideea că există o paletă mai largă de potenţiali clienţi, de la resedinţe private până la hoteluri şi dezvoltatori de ansambluri imobiliare, la care un francizat cu spirit antreprenorial, poate avea un succes special.

Toate acestea nu sunt simple argumente ci mai ales sunt explicaţia succesului KA International în întreaga lume, dezvoltând afaceri profitabile şi de durată pentru o întreaga comunitate de francize.

Ce este o franciza?

Decoraţiunile interioare constituie un domeniu fascinant, cu laturi din ce în ce mai surprinzătoare. Pentru o persoană pasionată de această diversitate, franciza este probabil modelul potrivit şi verificat de a transforma pasiunea într-o afacere profitabilă. Entuziasmul faţă de domeniu şi bucuria de a lucra mereu într-un mediu creativ se îmbină perfect cu un spirit antreprenorial si sprijinul profesionist, oferit de KA International în managementul afacerii.

Relaţia de franciză este una dintre cele mai puternice relaţii din mediul de afaceri de astăzi.

Prin acest model, francizatul va beneficia de sprijinul permanent şi constant din partea KA International. Un francizat poate avea oportunitatea de a utiliza produse şi servicii atent selectate, cu eficienţă deja dovedită, metode de operare de succes, promovări viabile şi asistenţă continuă. In primul rand insă, o franciză inseamna o gamă de produse atent selecţionată, furnizori verificaţi intr-o lunga perioadă de colaborare, preţuri competitive, termene si condiţii care să permită dezvoltarea unei afaceri de succes.

Un francizat beneficiază de training, de transferul de know-how şi de accesul la politicile de marketing şi promovare folosite la nivelul întregii reţele. În general, aceste avantaje nu sunt disponibile întotdeauna managerului unei afaceri mici, independente, franciza fiind o modalitate care oferă ambelor părţi implicate oportunitatea unei creşteri economice rapide.

În plus, studiile realizate inclusiv în România relevă o stabilitate mult mai mare a afacerilor în franciză, cu suportul de know-how al francizorului, decât în cazul celorlalte firme mici şi mijlocii demarate independent.

Cine este KA International?

KA International este un grup  important activând in de decoraţiunile interioare la nivel mondial şi european. Extinderea reţelei noastre a început din Madrid în 1986, iar în prezent există mai mult de 450 de magazine, în 50 de ţări din toată lumea.

La KA International creăm şi oferim o varietate de culori şi texturi, împărtăşind cu clienţii viziunea, proiectele inovatoare şi amenajările noastre exclusiviste. Realizăm concept şi vindem produse de design interior de calitate superioară, acordând atenţie deosebită tapetului, ţesaturilor (perdele, draperii, storuri), mobilei tapiţate sau cea din lemn masiv şi accesoriilor precum sistemele, lămpile, covoare şi celorlalte decoratiuni. Facem toate acestea cu un singur scop - acela de a aduce inspiraţie şi de a trezi simţurile tuturor celor care ne încredinţează spaţiul lor personal spre decorare.

Care este modelul de franciza KA International? 

-            Un concept unic de magazin, creat pentru a facilita experienţa cumpărării pentru clienţii noştri, cu un design în culori proeminente, inconfundabil oriunde în lume.
-            Cu o investiţie redusă în stocuri din partea francizatului, rezultantă a modelului de expunere pe bază de mostre, precum şi sistemului logistic performant, care asigură livrarea produselor comandate în termenele agreate cu clienţii.
-           Reînnoirea constantă a colecţiilor noastre, anticipând şi reinterpretând cele mai proaspete tendinţe, în stilul distinct al KA.
-           Un serviciu personalizat de decoraţiuni interioare în completarea ofertei magazinelor KA, acoperind servicii de la asistenţă în design şi măsurători precise până la livrarea la domiciliu.

Ce oferim prin franciza KA International?

-            O MARCĂ DE PRESTIGIU, un catalog anual şi o prezenţă activă in mediul online;

-            PRODUSE CU STIL si CALITATE, management modern şi integrat in reţea;

-            SERVICII PERSONALIZATE, la nivelul fiecărui magazin şi a fiecărei comunităţi;

-            TRAINING CONTINUU, cu scopul transmiterii know-how-ului nostru, pentru a vă permite să vă conduceţi cu succes magazinul KA;

-            EXCLUSIVITATE TERITORIALĂ ZONALĂ pentru modelele care beneficiază de această condiţie.

Sigur ca drumul spre o afacere de succes nu este atat de simplu, insa in mod cert, o afacere de succes incepe cu primele decizii corecte. De accea noi te invitam sa ne cunosti mai bine inainte de a decide daca viitorul de om de afaceri este in industria decoratiunilor, te invitam sa te informezi mai bine si pentru asta vrem sa iti fim alaturi.

Suna-ne!, trimite-ne un mail! sau fa-ne o vizita! pentru a afla mai multe despre noi si despre francizele KA International!

Iti multumim si te invitam sa descoperi lumea noastra: a modelelor, a desenelor, a obiectelor si decoratiunilor pline de personalitate si culori vii!

Andreea DRAGNE
Director General

KA International ROMANIA